De voorbereidingen - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Yvonne en Laura Wijers - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Yvonne en Laura Wijers - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Laura

27 Januari 2016 | Nederland, Liessel

De tijd vliegt voorbij en voor we het weten is het zo ver en stappen we in het vliegtuig naar het zonnige Zuid Afrika.

Op school bezig met de laatste verslagen en voorbereidingen. Vergadering volgende week voorbereiden en daarna de koffers inpakken. Best spannend om alleen met mijn dochter op pad te gaan. En dan nog links rijden ook nog. Nou ja, Laura zal met de start van iedere rit mij erop wijzen vooral links te rijden.

Hopelijk zijn de papieren op korte termijn op het reisbureau af te halen. We gaan voor zeker, dus hebben we er meteen een "ever lost ':)
apparaat bij geregeld. Een echte uitvinding voor mij.
Ik blijf het lastig vinden dat ik nu nog geen kaart heb om de reis voor te bereiden, deze ontvang ik pas in Zuid Afrika, dat het recht zal komme, zoals ze in Afrika zeggen.

En dan gaat het mij baie goed.