Het is bijna zover! - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Yvonne en Laura Wijers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Yvonne en Laura Wijers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Laura

31 Januari 2016 | Nederland, Liessel

We zijn bijna klaar voor vertrek. Mijn koffer is gepakt en Laura mag nog aan deze klus gaan beginnen.
Gisteren hebben we onze reispapieren op mogen halen. Het reisschema doorgenomen, deze ziet er prima uit. We moeten rond 2.30u in Düsseldorf zijn, zzzzzzzzzzz, ons vliegtuig vertrekt om 6.10u en we landen om 22.05 u in Johannesburg. De volgende ochtend kunnen we dan de huurauto ophalen en...via de linkerkant van de weg 375 km richting het Krugerpark rijden, wat voor ons het verste punt van deze reis is.

• 01 Februari 2016 - 16:37

(O)ma:

Dit ziet er al indrukwekkend uit,ben benieuwd en nieuwsgierig naar jullie belevenissen

• 01 Februari 2016 - 21:19

Miep:

Lieve Allebei,Geweldig dat jullie samen zo'n geweldige reis gaan maken.Geniet van alles wat jullie gaan zien en beleven en vooral ook van elkaar.
    Dikke kus Miep.

• 01 Februari 2016 - 21:22

Kitty:

Succes met de verdere voorbereidingen en een hele goede reis. Ik ben benieuwd naar alle berichten en verhalen. Liefs, (tante) Kitty